4.3/5 - (6 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل در گرمدره

بهترین مجموعه تعمیرات مبل در گرمدره کجاست؟ تعمیرات مبل شامل چه بخش هایی می باشد؟ تعمیرات مبل چگونه است؟ امروزه خرید و استفاده از مبلمان به یکی از اساسی ترین نیازها ي افراد تبدیل شده است .

با این حال گاهی اوقات با استفاده مداوم از مبلمان خانگی یا اداري، نیازمند مراجعه به مراکز تعمیرات خواهی م شد چرا که قیمت بالاي مبلمان، خرید دوباره آن را دشوار می کند . علاوه بر این گاهی اوقات تغییر پارچه مبل براي عوض کردن دکوراسیون منزل، از خرید مجدد آن به صرفه تر می باشد. بر همین اساس براي انجام تعمیرات مبل در گرمدره، می توان به تعمیرات مبل رسولی اشاره کرد. تعمیرات رسولی با نزدیک به دو دهه فعالیت، یکی زا معتبرترین مراکز تعمیرات مبلمان می باشد که در ادامه به خدمات آن اشاره می کنیم.

رویه کوبی و تعمیرات مبل رسولی

با انتخاب بهترین تعمیرات مبل در گرمدره، می توان مبلمان خود را به بهترین نحو ممکن رویه کوبی کرد . اصلی ترین فعالیت هایی که در رویه کوبی انجام می شود شامل تعویض اسفنج، فنر، فوم، پارچه، کلاف و… خواهد بود . در تعمیرات مبل رسولی تمام خدمات رویه کوبی بر روي تمام مبلمان قابل اجرا خواهد بود .

رویه کوبی توسط بهترین تعمیر کاران انجام می شود و براي افرادي که قصد ایجاد تنوع را در مبلمان منزل دارند بهترین انتخاب می باشد . با انجام رویه کوبی صندلی ها و مبلمان هاي قدیمی، مانند روز اول می شوند و استفاده مجدد از آنها امکان پذیر خواهد شد . براي انتخاب رنگ و طرح جدید مبلمان، می توان از تجربه متخصصان تعمیرات مبل رسولی استفاده کرد. بخش قابل توجه تغییر در رویه کوبی مربوط به کلاف مبل خواهد بود که پروسه تعمیرا ت را تکمیل خواهد
کرد.

تعویض پارچه مبل

امروزه یکی از اصلی ترین بخش هاي تعمیرات مبل در گرمدر ه، مربوط به تعویض پارچه و رویه کاري مبل می باشد. تعمیرات مبل رسولی با ایجاد تنوع در پارچه هاي موجود، انتخاب را براي مشتریان گرامی تسهیل کرده است. در تعمیرات رسولی انواع پارچه هاي ترك، ایرانی، چینی و… موجود می باشد.

گاهی اوقا ت پارچه مبل آسیب دیده یا کهنه می شود. به همین دلیل تعویض رویه آن حائز اهمیت خواهد بود . زمانی که کلاف مبل سال م باشد، می توان به رویه کاري اکتفا کرد . با توجه به اینکه رویه کاري شامل دو مرحله اصلی می باشد و انجام آن نیازمند مهارت است، توصیه می شود رویه کاري را به یک مرکز تعمیرات مناسب واگذار کنید.

رنگ کاری مبلمان

رنگ کاری صحیح مبلمان به اندازه انتخاب سنگ نماي یک ساختمان اهمیت خواهد داشت. رنگ مبل طول عمر آن را افزایش می دهد. به علاوه می تواند مبلمان را در برابر نفوذ آب و مایعات مقاوم کند. براي رنگ کاری مبل، می توان به رنگ هاي متنوعی اشاره کرد که هر کدام مزیت هاي خاص خود ا ر خواهند داشت.

رنگ جلا یکی زا بهترین رنگ هایی می باشد که در تعمیرات مبل از آن استفاده می شود. به رنگ جلا، روغن جلا نیز گفته می شود که کمی دیرتر از رنگ هاي دیگر خشک خواهد شد اما کمترین هزینه را براي مشتري خواهد داشت ، علاوه بر این می توان ب ه رنگ کیلر اشار ه کرد که در دسته رنگ هاي پرکاربرد قرار می گیرد. با این وجود میزا ن مقاومت رنگ کیلر در برابر نور آفتاب زیاد نیست لذا پس از استفاده از آن نباید مبلمان را در برابر تابش نور خورشید قرار داد. رنگ پلی استر نیز یکی دیگر زا رنگ هاي مورد استفاده در تعمیرات می باشد که ب ه صورت مات و براق مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر رنگ هاي مذکور می توان به رنگ پلی اورتان نیز اشاره کرد که چوب مبل را در برابر مایعا ت مقاوم می کند. با وجود رنگ هایی که در تعمیرات مبل استفاده می شود، براي زیبا شدن سطح چوب می توان از واکس چوب نیز استفاده کرد که چوب را مانند روز اول نو می کند .

خدمات نجاری و تعمیرات مبل در گرمدره

یکی از بخش هاي اصلی تعمیرات مبل، خدمات نجاري می باشد که در افزایش کیفیت آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. با انجام خدمات نجاري، بخش هاي شکسته شده، جدا شده و… تعمیر یا تعویض خواهند شد. با این وجود گاهی اوقات بخش هاي اصلی مبل فرسوده بوده و ارزش تعمیر را نخواهد داش . ت در این صورت تعمیرات فایده ای نخواهد داشت و چاره اي جز خرید مبلمان نو باقی نخواهد ماند.

در تعمیرات مبل رسولی علاوه بر خدمات فوق، لکه گیري نیز انجام خواهد شد که در مقایسه با رنگ کاري مقرون به صرفه خواهد بود . چنانچه استفاده از مبلمان موجب ایجاد سر و صدا شود، صدا گیري کلاف مبل نیز انجام خواهد شد.

تعویض زیر کار مبل

بخشی از تعمیرات مبلمان نیز مربوط به تعویض زیر کار خواهد بود . زیر کار مبلمان را با استفاده از بهترین اسفنج و فوم هاي موجود در بازار می توان تعویض کرد. تعمیرات مبل رسولی تلاش کرده است تا با استفاده زا بهترین مواد موجود در بازار، بیشترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد چرا که هدف ما جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

درباره ما

تعمیرات مبل رسولی در تعمیر انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و… فعالیت می نماید. علاوه بر این تمام خدمات رویه کوبی، تعویض زیر کار، نجاري، رنگ کاري، تعویض پارچه و… را ارائه می دهد . دوخت لمسه انواع میز، صندلی ، تاج تخت و… نیز در تعمیرات مبل رسولی انجام خواهد شد. از دیگر مزیت هاي این مجموعه حرفه اي، استفاده زا عایق ضد آب است. در صورت ثبت سفارش مشتری، در زیر پارچه مبلمان از عایق ضد آب استفاده خواهد شد . از مزیت هاي این عایق می توان به شستشوي آسان و عدم نفوذ آب و مایعات اشاره کرد.

قیمت تعمیرات مبلمان بر اساس خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود . بر همین اساس عوامل متعددی در تعیین هزینه تعمیرات دخیل خواهند بود . نوع مبل، متریال به کار رفته و… در برآورد هزینه تعمیرات مبلمان تاثیر گذار خواهند بود . هر چه متریال به کار رفته بهتر باشد، هزینه تعمیرات نیز افزایش خواهد یافت . با این حال تعمیرات مبل رسولی تلاش کرده است تا تمام خدمات خود را با نازلترین قیمت ممکن به مشتریان گرامی ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *