5/5 - (7 امتیاز)

تعمیرات مبل شهران

تعمیرات مبل در شهران زیر نظر مبلمان رسولی با بیش از چندین دهه تجربه با کادری مجرب برای شهروندان ساکن شهران انجام میگردد.

مبلمانی که برای منزل و یا اداره خریداری کرده‌اید، به‌ طور حتم پس‌ از مدت‌ زمانی کارکرد مفید و بر اثر گذشت زمان، دچار برخی از آسیب‌ها می‌شود و یا فرسوده می‌گردد. در چنین شرایطی به خدمات تعمیرات مبلمان نیاز پیدا خواهید کرد. چراکه در چنین مواقعی، مبلمان منزل و یا اداره شما ظاهر نامطلوب و ناخوشایندی پیدا می‌کنند و از این طریق دکوراسیون شما نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در چه زمانی نیاز به تعمیر مبل است

مبلمانی که برای منزل و یا اداره خریداری کرده‌اید، به‌ طور حتم پس‌ از مدت‌ زمانی کارکرد مفید و بر اثر گذشت زمان، دچار برخی از آسیب‌ها می‌شود و یا فرسوده می‌گردد. در چنین شرایطی به خدمات تعمیرات مبلمان نیاز پیدا خواهید کرد. چراکه در چنین مواقعی، مبلمان منزل و یا اداره شما ظاهر نامطلوب و ناخوشایندی پیدا می‌کنند و از این طریق دکوراسیون شما نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مبل چیست؟

تعمیرات مبل به‌ طور کلی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، مبل‌های آسیب‌ دیده که قابل‌ استفاده نیستند ترمیم و بازسازی می‌شوند و تمامی معایب و نواقص و خرابی‌های آن‌ها برطرف می‌گردد.

تعمیرات مبل دارای انواع مختلفی است و بسته به نوع مبلمان، شیوه طراحی آن، جنس مبل، مواد به‌ کار رفته در تولید مبلمان و… دچار تغییراتی می‌شود.

تعمیرات مبل شهران تمامی خدمات انواع مبلمان را برای شما انجام خواهند داد و در صورت لزوم و با در نظر گرفتن نوع فرسودگی و میزان خرابی مبل‌های شما، این ابزار را به کارگاه (مبل رسولی) منتقل خواهند ساخت تا کارهای لازم بر روی آن‌ها انجام گیرد.

انواع تعمیرات مبلمان

تعمیرات مبل به‌ طور کلی تعمیر رویه مبل و یا ترمیم و تعمیر پایه شکسته آن را در برمی‌گیرد و شامل رنگ کردن دوباره مبلمان و یا تعمیر زیره مبل‌ها نیز است. طی این مجموعه اقدامات، هم‌چنین تعمیر پارچه انواع مختلف مبلمان و یا حتی تغییر آن‌ها در مجموعه تعمیرات مبل شهران صورت می‌گیرد.

در بسیاری از موارد به دلیل استفاده طولانی‌ مدت از مبلمان، پارچه رویه این ابزار پاره می‌شود و یا دسته مبل‌ها آسیب می‌بیند. کثیفی و خراب شدن فنرهای مبل، یکی دیگر از مواقعی است که استفاده از خدمات تعمیرات مبل ضرورت پیدا می‌کند.

لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیرات مبل یکی از اقدامات کاملا مناسب و به‌ صرفه برای افراد مختلف است تا از طریق آن، هزینه‌های خود را مدیریت نمایند و از طرف دیگر دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند.

اما نکته‌ای که لازم است به آن دقت داشته باشید این است که تعمیرات مبلمان نیز مانند تمامی کارهای دیگر به متخصص نیاز دارد. چراکه متخصصین این کار می‌توانند با در نظر گرفتن نوع مبلمان شما و با توجه به مشکلات آن به تعمیرات دست بزنند.

خدمات مبل

انواع مختلف خدمات تعمیرات مبلمان توسط شرکت‌ها و افراد متخصص این کار، شامل رنگ‌کاری دوباره مبلمان و رویه کوبی آن است و تعمیرات کلاف مبلمان و تعویض اسفنج و پارچه رویه را نیز در بر می‌گیرد.

برطرف ساختن نواقص نجاری مبل و برطرف کردن لقی موجود در کلاف‌ها بخش دیگری از خدمات تعمیرات انواع مبلمان به شمار می‌رود.

برای نمونه، در صورتی‌ که مبلمان شما از نوع چرمی باشد و رویه آن دچار آسیب‌ها و مشکلاتی شده باشد و یا از پارگی آن رنج می‌برید، افراد متخصص و آموزش‌ دیده که در زمینه تعمیرات انواع مبلمان مشغول به فعالیت هستند می‌توانند رویه مبل چرمی شما را تعویض نمایند و اشکالات آن را برطرف سازند.

تعمیر رویه کوبی مبلمان

یکی از انواع تعمیرات تخصصی مبلمان که در مجموعه تعمیرات مبل شهران انجام می‌گیرد تعمیرات رویه کوبی مبلمان است. رویه کوبی مبلمان به‌ طور کلی به‌ معنای تعمیر کردن و یا ترمیم نمودن کلاف خام مبلمان شما است.

در این‌ صورت اگر کلاف مبلمان شما دچار شکستگی شده باشد و یا از فرسودگی آن به تنگ آمده باشید، می‌توانید با کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه‌ای و خبره مبلمان این مجموعه این کلاف‌ها را تعویض نمایید و آن‌ها را بازسازی کنید و پس‌ از تعمیر، آن‌ها را به حالت اولیه خود درآورید.

https://moblrasouli.com
moblrasouli.com

تعمیر کلاف مبل

کلاف مبل در حقیقت استخوان‌بندی مبلمان محسوب می‌شود و تمامی قطعات تشکیل‌ دهنده مبلمان، از قبیل اسفنج‌ها، پارچه و… بر روی کلاف قرار می‌گیرند.

کلاف مبل، قید و پایه‌های جلو و عقب، تاج و گوشواره و… را نیز دربر می‌گیرد و تعمیرات آن نیز بسیار حساس و فرآیندی کاملا تخصصی است. در حقیقت پیش‌ از اقدام به تعمیر کلاف مبل، باید تعمیرکار مشخص کند که آیا مبلمان شما نیاز به انجام این کار دارد یا خیر و اصول و نکات بسیار زیادی را نیز در نظر بگیرد.

تعمیر چوب و رنگ‌ کاری مبلمان

یکی دیگر از خدمات تعمیرات مبل شهران، تعمیر چوب و رنگ‌ کاری مبلمان شما است. در حالت کلی مبل‌های چوبی به دلیل جنس خاصی که دارند در معرض آسیب‌های زیادی نیز قرار می‌گیرند. برای نمونه امکان خراشیده شدن آن‌ها وجود دارد و یا ممکن است شکسته شوند.

بنابراین مبلمان از جنس چوب نیاز زیادی به تعمیرات پیدا می‌کنند. هر نوع از آسیبی که به این مبلمان وارد می‌شود از طریق استفاده از روش‌های خاصی، نیز تعمیر و ترمیم می‌گردد.

برای نمونه در صورتی‌ که قصد داشته باشید خراشیدگی‌های موجود در این مبل‌ها را از بین ببرید و آن‌ها را ترمیم نمایید، لازم است از چسب چوب و یا رنگ‌های مختلف استفاده کنید تا رنگ مبلمان مورد نظرتان شکل بگیرد.

اما در صورتی که مبلمان شما در معرض سوختگی قرار گرفته باشد به‌ طور معمول تعمیرکاران خبره از پدهای پشمی و یا فولادی و مرطوب شده با ماده رنگ بر استفاده می‌کنند.

بنابراین هر کدام از این اقدامات باید توسط متخصص این کار انجام شود. رنگ‌کاری مبلمان چوبی یکی دیگر از انواع خدمات تعمیرات مبل شهران است. برای این کار باید در ابتدا جنس چوب مبلمان شما مشخص گردد و سپس با در نظر گرفتن این عامل، رنگ‌کاری بر روی آن انجام شود.

 

جمع بندی

تعمیر انواع مختلف مبلمان از جمله مبل‌های پارچه‌ای، تعمیرات مبلمان چرمی، تعمیرات مبلمان راحتی، تعمیرات مبل استیل و … از جمله خدمات تعمیرات مبل شهران به شمار می‌رود.

مجموعه مورد نظر با به‌ کار گیری کادر متخصص، سعی دارد خدمات تعمیرات انواع مبلمان را با کیفیت مناسب و قابل‌ قبول و هزینه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه انجام دهد تا رضایت خاطر شما را به دست آورد.

هزینه تعمیرات انواع مبلمان در این مجموعه بسته به عواملی از قبیل جنس مبلمان، میزان فرسودگی آن، مواد مورد استفاده برای تعمیر، تعداد مبل‌های آسیب‌دیده، نوع تعمیرات و… مختلف است.

این مجموعه در غرب تهران ،شهرک گلستان، دهکده المپیک ، جنت آباد ، چیتگر ، دریاچه،فردوس و … در خدمت شما عزیزان است.

1 دیدگاه برای “تعمیرات مبل در شهران

  1. فرانک گفته:

    خیلی ممنونم بموقع انجام دادید تیم کارتون بااخلاق بودن کارتون واقعا شیک و تمییز و تو ظرافت کاریتون واقعا دقت کردید یه دنیا ممنونم ❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *