4.9/5 - (17 امتیاز)

تعمیرات مبل شهرک گلستان

02144356720 02144356721 09102400647

تعمیرات مبل شهرک گلستان

باتوجه‌به این نکته که خرید یک‌دست مبل جدید بسیار پرهزینه بوده و نیاز به پرداخت مبالغ بسیار زیادی دارد، سپردن کار تعمیر به یک گروه حرفه‌ای و مجرب می‌تواند کاری بسیار هوشمندانه باشد که این خدمات در تعمیرات مبل شهرک گلستان (شهرک راه آهن) و تعمیرات مبل دهکده المپیک برای ساکنین عزیز این مناطق انجام میگردد.

زمانی که مبلمان منزل دچار پارگی و یا شکستگی می‌شود بسیاری از افراد تلاش می‌کنند که آسیب وارده را خودشان تعمیر کرده و از ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند. این در حالی است که نداشتن تخصص کافی در زمینه تعمیر مبلمان و میز و صندلی‌های خانه می‌تواند موجب ایجاد آسیب بیشتر در این لوازم شود.

 

سابقه مجموعه

تعمیرات مبل رسولی با بیش از ۵۰ سال سابقه حاصل تجربه دو نسل تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و خارجی با بهترین نوع فوم و اسفنج می‌تواند مبلمان شمارا مانند روز اول زیبا و درخشان کند.

این کارگاه با تعمیرات مبل در شهرک گلستان (شهرک راه آهن) و با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای در تمامی زمینه‌هایی نظیر رنگ‌کاری، لکه‌گیری، سفت کردن پایه مبل و ناهارخوری و…. می‌توانند مبلمان قیمتی و زیبای شما را به‌خوبی تعمیر کرده و همانند روز اول به شما تحویل دهند.

جالب است بدانید تعمیرات مبل شهرک گلستان در صورت تمایل مشتری تمامی این خدمات در محل ارائه شده و نیاز به جابه‌جایی مبلمان نیز نخواهد بود.

نکات مهم در تعمیر مبلمان

قبل از هر اقدامی لازم است به این نکته که ما در تعمیرات مبل شهرک گلستان به آن می پردازیم توجه کنید که هر مبلمانی ارزش تعمیر نخواهد داشت. اصلی‌ترین بخش در یک مبل کلاف مبل بوده و در صورت وجود آسیب جدی در این بخش تعمیر این مبل نمی‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد.

اما درصورتی‌که کلاف مبل کیفیت بالایی داشته و به طور مثال از چوب‌های بسیار مقاومی ساخته شده باشد این مبل ارزش پرداخت هزینه، برای تعمیر را خواهد داشت.

نکته دیگر برسی تمامی بخش‌های مبل از نظر میزان آسیب است. برسی کنید مبلمان شما نیاز به چه نوع تعمیراتی خواهد داشت. ممکن است تنها به لکه‌گیری و یا مقداری رنگ‌کاری نیاز باشد. اما در بسیاری موارد تعمیرات کلاف اصلی مبل نیز لازم خواهد بود.

دلایل تعمیرات مبلمان

تعمیرات مبلمان خانه معمولاً به دلایل مختلفی انجام می‌شود. در برخی از موارد نیاز به تعمیرات کلی و در مواردی تنها تعمیرات سطحی می‌تواند پاسخگو باشد. در ادامه با اصلی‌ترین دلایل تعمیرات مبل آشنا خواهیم شد.

تعمیر مبل برای تغییر در مدل

بسیاری از افراد علاقه دارند با ایجاد تغییراتی در مبلمان خود جلوه آن را به‌گونه‌ای تغییر دهند. در این موارد می‌توان با تغییر پارچه و رنگ چوب مبلمان، جلوه آنها را متحول کرد و تغییراتی چشمگیر در آن ایجاد کرد.

معمولاً در فرایند تغییر ظاهر، مشکلات احتمالی نیز برطرف شده و مبلمان نهایی کاملاً سالم و جدید خواهند بود. شما می‌توانید برای دریافت این‌گونه خدمات با تعمیرات مبل رسولی در شهرک گلستان تماس بگیرید.

تعمیرات مبل به علت وجود لکه در مبل

حتماً برای بسیاری از افراد این مشکل پیش‌آمده که لکه‌ای بر روی پارچه مبل ایجاد شده و با هیچ تکنیک شستشویی پاک نمی‌شود.

 در چنین مواردی معمولاً سایر مبلمان تمیز و سالم بوده و نمی‌توان اقدام به تعویض پارچه کرد زیرا سایر مبلمان مشکلی ندارند.

 در این موارد می‌توانید با تماس با کارگاه تعمیر مبلمان مشکل را مطرح کرده تا متخصصین این زمینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و مشکل را حل کنند.

این افراد در کار خود متخصص بوده و با داشتن دستگاه‌های مخصوص، به‌راحتی لکه‌های موجود بر روی مبلمان را از بین می‌برند.

moblrasouli.com

تعمیر شکستگی مبل

شکستگی مبل ممکن است به دلایلی مانند نشستن روی دسته مبل، کشیدن مبل روی زمین، جابه‌جایی آن به صورتی غیراستاندارد، گذاشتن اشیا سنگین روی مبل و…اتفاق بیفتد.

در این موارد لازم است تعمیرات به صورتی کاملاً تخصصی و توسط افراد متخصص انجام شود. این‌گونه تعمیرات شامل موارد زیر خواهد بود:

  • لقی پایه مبل
  • شکستن تاج مبل
  • شکستن دسته مبل

در این موارد لازم است با شرکت معتبری که بتواند به‌خوبی مبل شما را تعمیر کند تماس بگیرید. اگر مشکل تعمیر مبل عمیق و پیچیده نباشد، تعمیرات در منزل مشتری انجام خواهد شد.

تعمیر پارچه مبل و رویه‌کوبی

معمولاً در حین تعویض پارچه، فوم مبل نیز تعویض شده و نشیمن و تکیه‌گاه مبل نیز تعمیر و نوسازی می‌شود. با جایگزینی یک‌پارچه جدید بر روی فوم، جلوه مبل کاملاً نو خواهد شد. با مراجعه با کارگاه تعمیر مبل رسولی می‌توانید از میان طیف وسیعی پارچه مبلی در رنگ‌بندی‌های جذاب و زیبا، بهترین طرح مطابق با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کرده و مبلمانتان را با این طرح جدید تحویل بگیرید.

در حین رویه‌کوبی مبل کلاف مبل نیز مورد برسی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود اشکال در کلاف، پیش از اقدام به رویه‌کوبی کلاف نیز تعمیر شود.

رنگ‌کاری مبل

در مواردی نیز ممکن است پارچه مبل سالم بوده و کلاف نیز هیچ آسیبی ندیده باشد. رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری و همچنین ایجاد جلا در چوب مبل می‌تواند جلوه آن را بسیار درخشان کند.

تعمیر میزناهارخوری

اولین مشکلی که معمولاً در میز و صندلی‌های ناهارخوری ایجاد می‌شود، ایجاد لقی در پایه‌ها خواهد بود. بسیاری از افراد این مرحله را پایان عمر، ست ناهارخوری خود می‌دانند، درصورتی‌که با سپردن کار تعمیر آن به افراد متخصص در این زمینه می‌توانید سال‌های طولانی‌تری از میز و صندلی ناهارخوری خود استفاده کنید.

moblrasouli.com

تعمیرات مبلمان راهی به‌صرفه برای تغییر دکور خانه

با نزدیک شدن به سال جدید بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تغییری در دکور خانه ایجاد کنند. این تغییر می‌تواند با عوض شدن مبلمان خانه بسیار چشمگیرتر باشد. اما هزینه تعویض مبلمان خانه بسیار بالا بوده و اصلاً مقرون‌به‌صرفه نیست.

بهترین راه برای ایجاد دگرگونی در جلوه خانه تعمیر مبلمان خانه خواهد بود. اگر مبلمان قدیمی و زیبایی دارید و به هر دلیل علاقه‌ای به تعویض آنها ندارید با ایجاد تغییر در ظاهر این مبلمان می‌توانید جلوه‌ای تازه و جدید به دکوراسیون خانه ببخشید.

این تغییر را در میز نهارخوری خانه نیز ایجاد کرده و با تعویض رنگ و رویه آنها خانه‌تان را زیباتر کنید. تغییر در ظاهر مبلمان و ناهارخوری هزینه‌ای بسیار کمتر از خرید مبلمان جدید در برخواهد داشت.

که تمامی خدمات مربوط در تعمیرات مبل شهرک گلستان انجام میگردد.

moblrasouli.com
moblrasouli.com
کلام آخر

تعمیرات مبلمان و میز و صندلی می‌تواند کاری بسیار هوشمندانه و اقتصادی باشد. تعمیر مبلمان قدیمی و گران‌قیمت که برای برخی افراد ارزشمند هستند می‌تواند جلوه‌ای زیبا و تازه به آنها ببخشد و عمر مفید این لوازم را دوچندان کند.

تعمیرات مبل رسولی در شهرک گلستان ، دهکده المپیک ،دریاچه (چیتگر) ، جنت آباد ،فردوس و شهران با در اختیار داشتن کادری متخصص و با داشتن بیش از ۵۰ سال تجربه در انواع زمینه‌های تعمیرات مبلمان و میز و صندلی ناهارخوری می‌تواند مبلمان شما را با بهترین متریال و بالاترین کیفیت تعمیر کرده و رضایت شما را جلب کند.

شما می‌توانید برای دریافت انواع خدمات تعمیرات مبلمان اعم از رویه‌کوبی، تعمیر لقی و شکستگی پایه یا دسته، رنگ‌آمیزی، لکه‌گیری و … با این کارگاه تماس بگیرید و یا به این کارگاه مراجعه کرده و روند کار را از نزدیک نظاره‌گر باشید.

1 دیدگاه برای “تعمیرات مبل در شهرک گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *